Iväg och vidareeeeee

Idag fick vi vårat schema, en enda sovmorgon. Till nio tror jag det
var. Så jag kommer vara i stort sett död på helgerna. Funderade på
att sova middag idag, men efter att jag lagat mat och så, så har tiden
bara flygit iväg. Så det hinns inte med. Ska ju till Pyykkö klockan 5.
Har redan åkt ner till ica och laddat upp med chips. Dock är jag proppmätt.
Men vem bryr sig? Inte jag iaf. Min mage ska bli större än den varit tidigare.
Redan börjat, 6kg + på en vecka är verkligen något att skryta över, eller?
Fast nä.

Menmen, ta mig för den ja är :D!
Nu ska jag ta på mig mysbyxor så att jag sitter riktigt skönt på filmen, och
sen ska jag cykla ner till Joakim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0