Bio ikväll

Jag och Christoffer kollade på Wallander, dödsängeln innan vi la oss i torsdags. Jätte bra enligt mig! Igår skulle jag ta bussen till skolan, men inte fan kom den när den skulle inte. Den kom 20min sent. Så kom inte i tid till skolan då heller. Alla dagar jag tagit bussen haren kommit sjukt sent, börjar bli trött på er era busschaffisar =(
Men iaf, blev stan med Emina och Ellinor igår också. Men Ellinor drog efter ett litet tag, Emina hämtade ut sina glasögon också. Jättefina! Tog även en fika, mysigt (a)
Sen hem till Christoffer och se på Wallander läckan, som vi somnade till. Inte lika bra som filmen dagen innan ;p

Men nu ska vi snart äta frulle och senare ikväll blire Snabba Cash :p

Inte hemma, inga bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0