Hemska morgon

Igår gick jag och la mig runt 3-4 någon gång. Och bussen imorse hem gick
ju som sagt klockan 7.50. Men morgonen börja med att varken jag och Marcus
orkade riktigt gå upp. Så vi låg o bara blunda tills det blev brottom och vi rusa
upp och sprang ner till spårvagnen. Och just idag var dom inställda!!! Dom
gick ju igår natt runt 3-4. Så vi blev sura och sprang mot bussen, otroligt
stressade var vi. Men den bussen gick inte till stan. Så vi skulle ringa taxi.
Men eniro kopplade oss aldrig osv. Och ännu mer stressade blev vi. Vi kunde
inte ta oss in till stan och bussen skulle gå om 20minuter. Just då kom en buss
som vi tog, och vi hade turen med oss på vår sida. Den åkte inte förbi alla
stationer så vi va framme efter en kvart. Och då ser vi hur bussen startar
och vi löper till bussen. Alltid trevligt att starta dagen med en springtur,
skämt åtsido. Snacka om tur, eller otur?
Men hemma är jag, och nu ska jag duscha. Hyfsat jätte tråkigt inlägg. Men ja
bryr mig inte ett skit för tillfället :p

Bilder osv kommer så småningom, min kamera har dött. Och laddaren är hos mamma.
Ska försöka hämta den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0