Det här saknar jag

Tiderna med Emina. Det var du och jag igenom allt, ingen kunde stoppa oss! Vi var som gjorda för varann, och vi höll ihop mot ALLT! Inget tvek där inte, men i åttan gled vi isär som FÄNNNN! Men nångång började vi umgås då och då. En bra början. Men jag vet inte, vi ses aldrig känns det som. I vilket fall för sällan! Behöver en vän som du! Men när vi väl ses är allt som förr! Och det älskar jag med dig tjejen! Men nu har vi fått tillbaka en del av det vi hade, och jag gillart skarpt! :D Hoppas på förr det gör jag, för du är grym! Och bara så du vet, släpper dig aldrig!

Skulle jag ladda upp alla bilder från minnen vi har, ah. Då har jag något att göra inatt. Men jag behöver dig, och när jag sitter här o kollar på alla bilder blir jag faktiskt lite ledsen :( Saknar dig!
Klicka på bilderna för att dom ska bli större


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0