Skolstart

Känns som jag har en hel del att ta igen här. Alldeles för mycket för att jag ska orka ta tag i det. Men tror jag ska ta tag i det. Snart. I vilket fall har jag hunnit med en resa till Turkiet, vilket var en fantastisk resa. Blev kanske inte alltför mycket bilder. Och dessa få (bra) har Emina. Annars har jag ett fåtal oseriösa från poolen och några middagsbilder i full action från min iPhone. Under den veckan har jag verkligen vilat upp mig (tror jag) inför ett nytt läsår. Även mitt sista på gymnasiet. Om jag inte får för mig att byta linje igen som jag kan få några ryck med då och då. Men ska försöka behärska mig. Ser otroligt mycket fram emot studenten och slippa detta och faktiskt gå frammåt i livet. Till vuxenlivet. 
För övrigt har jag färgat mitt hår lite rödare och klippt av mig allt igen som jag sparat ut så flitigt. 40minuter framför spegeln gråtandes och nu är ångesten så gott som borta.
Nu ska jag fortsätta med alltdedär tråkiga jag borde få slippa i mina unga 17år. Ska städa hela lägenheten. Seeya.
Jävla låt jag inte kan sluta lyssna på. Kommer spela sönder den innan veckans slut. Lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0