Det här saknar jag

Jag saknar mycket. Men får korta ner det till 4. Hehe.

Sommar, värme, sommarlov, resa.
Men det är väll vad varenda människa saknar nästan. Den här resan var fin. Med min familj. Ska i vilket fall åka på en resa i sommar med fina människor, om vi alla får råd. Sparasparaspara!


Spendera tid med klasskamrater. Inget är som förr, kommer heller aldrig bli. Så det är inget som kommer ske igen, och det tynger mig inte direkt. Men det vi hade då, det var fint. Hade kul. Då. Med er.


Långt hår, smal kropp.
Ohja, jag saknar det. Vägde över 10kg mindre än idag. Och långt fint hår hade jag. Nu når det inte ens axlarna. Suck och stånk. Trodde man blev finare med åren, men för mig går det utför!


Mitt gamla rum.
Inte bästa bilderna, inte finaste rummet. Men saknar att bo med min fader. Jag hade egen toalett, jag hade egen ingång, jag hade eget rum. Saknar det som satan, att bo med han. Att kunna gå till vardagsrummet och säga "hej pappa" och bara prata när man kände sig ensam. För nu känner jag mig väldigt ensam ibland. Och att inte tänka "nej detdär kan du inte köpa, för då har du inga pengar kvar". Köpte jag upp alla mina pengar förr, fick jag skylla mig själv om jag inte hade råd att göra det dom andra planera att hitta på på helgerna. Men nu måste jag tänka på mat. Och varje dag veta "hopp, nu ska du ställa dig och diska när du kommer hem". Det här ligger etta på min saknad lista.

Kommentarer
Postat av: Olivia

jag skulle bara vilja säga att du duger precis som du är och är precis lika fin då som nu, glöm aldrig de!!!

2012-05-12 @ 17:12:12
URL: http://www.esolivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0