Älskar måndagar

Det känns som jag är ungefär den enda i hela universum som verkligen älskar måndagar. Det kan ju bero för att jag är ledig då, vad vet jag hehe! Nej men det är sjukt skönt har jag upptäckt. Så idag väntar en mycket tråkig, men viktig dag. Ska vid halv ett åka in till Örebro för att träna. Haha, sjukt att jag åker buss typ två timmar för det. Men ska ju träna med Rebecca så wtf. Sen ska jag övningsköra och plugga lite med min fader. Brukade tycka att jag var duktig på mattematik, men nu behöver jag personlig lärare i det. Det lät rätt sjukt(?) Så min pappa kommer 1-2 gånger i veckan och pluggar med mig.. Oj glömde nästan, ska städa också och skriva på min bok om jag hinnar. Japp jag skrev min bok. Jag ska bli författare, skämt åtsido. Tror jag nämnt det tidigare, nåväl det är mitt projektarbete. Ska skriva ungefär 100 sidor och sen trycka den. Rätt häftigt tycker jag.
Nej nu ska jag käka pannkakor tror jag om jag orkar steka dom till frukost innan jag gör någonting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0