Extrem glädje

 Idag stannade jag hemma från skolan. Ont i halsen och kändes som lite feber. Min kära pojkvän som jag delade säng med kände precis likadant så vi mös vidare. Nu känner jag mig mycket bättre men ändå lite hängig. Men blir nog skola trotts allt imorgon endå. Idag har jag hela dagen lång hängt med Ehmma. Sibylla, tjejsnack och allmänt mys. Kändes bra. Var även en stund på stan och fick med mig en BH. Så nu ska jag hoppa in i duschen och raka mig från topp till tå, sätta på mig mina underkläder och dansa till "My life would suck without you". Ehmmas idé och jag ska följa't. Jag får sån extrem power av den låten och jag saknar den tiden något enormt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0