Storstädning på G

Haft världens sämsta dag. Utan överdrift. Börja med försovning. Stress. Och lektionerna innan lunch jag stressade till hade jag kunnat skippa eftersom jag var klar med allt.. Så fick sitta och titta. När jag sen skulle lämna mina saker i mitt skåp hade nån jävel tagit det. Oj vad irriterad jag blev. Och en hel del andra småsaker. Så jag stack en lektion tidigare och tränade med Rebecca. Hade ont i magen så blev inte så hårt. Men bastade åtminstone. Nu har jag tänkt att verkligen göra det värsta av situationen och städa hela lägenheten helt själv. Yessir! Min torsdag kan inte bli värre. Som pris efteråt ska jag iaf äta chips och ostbågar med tända ljus!! (Små äter redan nu). Men vafan.
För övrigt mår jag sjukt dåligt, säkert höstens fel. Blir alltid så depprimerad. Har som jag tidigare nämnt för typ en månad sen att jag varit en tid tidigare än det också. Men nu börjar det bli värre.. Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0